Памер шрыфту
A- A+
Iнтэрвал памiж лiтарамі
Каляровая схема
A A A A
Дадаткова

Архіў навін

16.01.19

У ДзУА «Канюхоўскі вучэбна-педагагічны комплекс яслі-сад - сярэдняя школа» 15 студзеня 2019 года адбыўся абласны семінар-практыкум для кіраўнікоў, намеснікаў кіраўнікоў, якія ўдзельнічаюць у рэалізацыі інавацыйнага праекта «Укараненне мадэлі фарміравання рухальнай культуры суб'ектаў адукацыйнай прасторы сельскай школы»

У працы семінара прынялі ўдзел 27 прадстаўнікоў з 21 установы адукацыі Гродзенскай і Брэсцкай вобласці.

Адкрываючы семінар, Кійко Марына Іванаўна, метадыст аддзела маніторынгу і кіравання якасцю адукацыі інфармацыйна-аналітычнага цэнтра ДзУА "Гродзенскі абласны інстытут развіцця адукацыі», вызначыла праблемнае поле семінара, зрабіўшы акцэнт на рэалізацыю сістэмнага і комплекснага падыходаў у фарміраванні здаровага ладу жыцця сельскага насельніцтва ў цэлым і рухальнай культуры чалавека ў прыватнасці. А начальнік аддзела адукацыі Бераставіцкага райвыканкама Панкевіч Павел Мікалаевіч пазнаёміў удзельнікаў семінара з адукацыйнай прасторай Бераставіцкага раёна і перспектывамі яе развіцця.

У рамках семінара Шчука Андрэй Іосіфавіч, дырэктар Канюхоўскага ясляў-сада - сярэдняй школы, падзяліўся вопытам работы па рэалізацыі гэтага праекта, расказаў пра ролю ўстановы адукацыі па фарміраванні здаровага ладу жыцця і рухальнай культуры суб'ектаў адукацыйнай прасторы сельскай школы.

У практычнай частцы Коўшык Марыяй Міхайлаўнай, класным кіраўніком X класа, проведзены практычны занятак з бацькамі з прымяненнем інтэрактыўных метадаў «Як выдатная жыццё!», Кажанеўскай Аленай Мікалаеўнай, класным кіраўніком VI класа, урок здароўе "Роля руху ў жыцці школьніка». Рукша Люцына Казіміраўна, настаўнік фізічнай культуры і здароўя, прадэманстравала выкарыстанне методыкі індывідуалізацыі рухальных рэжымаў на секцыі АФП «Рух».

Шмароўская Наталля Мікалаеўна, намеснік дырэктара, кіраўнік цэнтра «Спакой» і Шчука Вольга Леанідаўна, настаўнік гісторыі, кіраўнік цэнтра «Інформ», правялі з удзельнікамі семінара заняткі з элементамі трэнінгу па прынцыпе «роўны навучае роўнага» «Усё ў тваіх руках».

Пры падвядзенні вынікаў семінара абмяркоўваліся праблемы прымянення методыкі індывідуалізацыі рухальных рэжымаў сельскіх жыхароў ва ўстановах адукацыі, а таксама быў распрацаваны комплекс карэкцыйных мер для паспяховай рэалізацыі інавацыйнага праекта.

Раздзелы сайта